ledig tisdag

ja, idag är det ellen-träff igen, så ingen praktik. vi ska prata sex idag och jag ska rita en fitta.. jag börjar bli lite av en fitt-expert nu, haha.. hursomhelst så lär det nog bli en rolig och intressant träff idag och jag hoppas att jag o christine kan ge bra svar på alla frågor.. men det ska vi nog kunna!

igår var det en stressig måndag på praktiken, stressig men väldigt intressant (som vanligt), vi var bland annat med i radion, eller jag stod mest och lyssnade brevid. men det var direktsänd radio i alla fall, så det var spännande. anledningen till att vi var med är för att Kungsör är en av de tre kommuner som ligger i topp när det gäller äldreomsorgen i hela landet. det är riktigt kul att jag får prakitsera i just en av de kommunerna. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback