skön dag

jag gick inte upp förrän tio idag, åh så skönt!
sen satte jag mig vid datorn och fördrev tiden med lite spelande och sedvanligt gluttande på miljoner bloggar och annat trams.
nu på eftermiddagen har jag vart duktig och städat lite, tagit det värsta, så nu kommer vi nog inte fastna i all skit i alla fall (för så illa var det ju.. ;), men det var väldigt skönt att få det gjort!
om en stund kommer tommy hem och då blir det en tripp till affären och sen mumsig mat. någonstans där kommer även kusinen och hämtar nyckel, han ska sova här inatt så jag förmodar att det kommer komma en rätt dragen kusin indundrandes här inatt. men imorrn när han nyktrat till blir det lite fika och prat, vi har inte träffats på väldigt länge nu så det ska bli kul. =)
förhoppningsvis kommer den här dagen sluta rätt skönt också, heeh
later.

Kommentarer
Postat av: Carro

Aha :) Vad "blir" man då? :)



Mer plugg sen? Jaså, vad hade du tänkt dig?



Postat av: Carro

Aha, okej. Hoppas det går bra för dig :)



Jag har pluggat tre år textdesign (ingår i informationsdesign) i Eskilstuna, och nu pluggar jag genusvetenskap. Får se vad jag ska med allt till. Har även pluggat en del kurser som ingår i litteraturvetenskap och annat som har med skrivande att göra. Har inte bestämt mig än vad jag ska "bli".

2008-11-23 @ 18:17:35
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Dessan

Åh tack stumpan! =)

Saknar dig!

Puss <3

2008-11-23 @ 22:41:21
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback