snabbgenomgång

jahapp, måndag igen då och jag är inte alls pigg på att dra iväg, längtar redan tills jag kommer hem och bara får mysa runt. vet inte vad det är som gör att jag känner så.. men, men. hursomhelst så har jag haft en jättebra helg! i fredags kom tjejerna hit och vi åt och drack massa gott, myste, pratade och bara hade det bra. tack för den kvällen tjejer! i lördags morse efter alldeles för några timmars sömn brummade vi iväg mot bettna, maria skulle hem till nyköping så hon släppte av oss på vägen, väldigt snällt! så vi kom till bettna lagom tills pappa skulle käka frulle, så då blev det kaffe och macka. sen kikade vi på pappas motorcykel som han ska "leka" med och sen ha i vår när det är dags för honom att ta kortet, kul! senare blev det stan och lite sko- och matshopping och på kvällen middag med vin. igår var vi ute i stugan en sväng och krattade och sånt, det var jätte fint väder så det var ritkigt skönt! sen skjutsade pappa hem oss och vi passade på att storhandla när vi hade någon med bil, skönt att få det gjort!

nu ska jag nog ta och göra mig iordning, idag ska jag jobba själv då min handledare är iväg på annat hela dagen. men jag lär nog ha lite att göra ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback