torsdag

känner mig lite febrig, men det är en vanlig känsla jag har. det beror nog på nåt matintag av något slag, eller kaffet. usch, jag måste verkligen försöka minska på kaffet! hursomhelst så är det snart bara en vecka kvar på första halvan av praktiken. den här veckan har känts väldigt bra, jag känner att jag har reflekterat mer och mer för varje dag som går. sen om det räcker hela vägen det vet jag inte, men jag känner mig nöjd och det är det viktigaste just nu.

för övrigt så har jag ingen lust alls att blogga, det känns mest bara onödig och som att jag skriver samma sak dag ut och dag in. men jag vill ändå inte sluta, jag har hållt igång med den här bloggen i lite mer än tre år nu.. det är jätte kul att kunna gå tillbaka och läsa då och då och jag skriver ju först och främst för min egen skull. så ja, jag lär väl hålla på ett tag till skulle jag tro..

nej, nu ska jag ta o fixa matlåda tills imorgon.

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som att du dricker alltför mycket kaffe :p :)



Vad är det förresten du utbildar dig till? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback