yesterday

åh vilken bra dag det var igår! jag ville inte gå hem från praktiken.. men nu är sista dagen gjord i kungsör. det kändes jätte trist att sluta faktiskt! men, men nu är det nya tag på måndag då jag ska vara här i eskilstuna tillsammans med en biståndshandläggare, det kommer säkert bli bra det också.

kvällen igår spenderades hos dessan där tessan, elin och elli också var. en supermysig kväll med mumsig mat och det bästa sällskapet! =) pratade lite om nyår också, så det finns lite planer.. får se hur det blir med det, men det borde bli bra!

nej om jag skulle ta och göra lite nytta?
det "nyttigaste" jag gjort hittills idag är väl att betala räkningar..

det finns en del att greja med om jag säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback