ÄNTLIGEN!

nu är äntligen tentan inlämnad, eller ja, alldeles snart iaf! en klasskompis är jätte snäll och lämnar in min och christines tenta, så jäkla bra! jag fryser så otroligt mycket så jag är väldigt glad att slippa ge mig ut nu! TACK! så snart ska jag hoppa in i duschen och vrida på värmen så mycket det bara går och stå där tills jag blir varm och sen ska jag göra en stor kopp te och mysa ner mig i soffan. det behövs!

imorgon ska jag sitta på ett ledningsgruppmöte hela långa dagen, spännande!



uppdatering 20.57
gissa vad? det strular! självklart var bläcket slut i den ena skrivaren och den andra som testades fungerade inte alls!
jag blir så less.. hur ska jag kunna slappna av nu?
känner hur det gör ont i hela kroppen.. och hur mycket tror ni jag slappnade av i duschen då, nada.. stressade som om jag skulle med ett tåg eller nåt. =/ men det ska jag ju inte förrän imorron bitti.. suck vad jag blir less på mig själv.



uppdatering 21.19
nu så, nu så, nu så!
ÄNTLIGEN!
kan jag få försöka koppla av nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback