closer

mm lovely. kan inte sluta lyssna! jag är lite knäpp eller nåt, för jag längtar tills på tisdag då vi sitter på tåget och jag ska lyssna på musik o kan sätta på closer på jättehög volym. det är ju inte så att jag kan göra det nu närsomhelst, nej nej, jag ska vänta tills på tisdag haha..

jaja, nog tjatat om det. igår var mamma, rolf och oskar här, vi bjöd på middag och jättegod efterrätt. jag fick en parfym och en klänning som mamma köpt i USA, parfymen luktade mums och klänningen var jättefin. =) när de åkte hem tog mamma olliver med sen, hon har längtat länge efter att få vara kattvakt till vårt monster, hehe.. (eller inte;) i alla fall så saknar jag honom massor redan, det blir så jäkla tomt utan honom!

nej nu ska vi nörda oss med wow. ut vill man (jag) ju ändå inte i det här vädret, uschi!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Saknar dig!

Need to talk you know, haha!

Puss

Postat av: Linnéa

Haha såg du på mailen Emma? Vi kommer få besked om praktiken under veckan! Amazing ;)

2008-10-05 @ 22:11:47
URL: http://wikens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback