duktig!

efter mycket om och med samt en del ångest så kom jag till slut igång med tentan i förmiddags. nu kan jag känna mig nöjd över det jag åstadkommit hittills, det är en väldigt skön känsla! jag försöker att inte stressa upp mig för mycket, men vet ju att det är mycket kvar att göra. ekonomitentan på fredag är så gott som körd, men jag kommer nog gå dit att skriva den i alla fall, så jag får se hur den ser ut. jag känner att det inte spelar så stor roll, fokuserar hellre på att försöka göra en bra hemtenta i juridiken. jag behöver fokusera enbart på det ena eller det andra, det är alldeles för mycket att ta in både ekonomi och juridik samtidigt, framför allt när det är så grundläggande och övergripande som dessa kurser har vart.

jaja, nu ska jag glutta på tv en stund och vänta på tommy som kommer hem vid nio.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej gumman!! Va kul o höra att du blev inspirerad :)

det var länge sen vi sågs, snart dax o dra ihop oss för något mys.

Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback