hög på värktabletter

igår åktes det tåg, vi var framme i munkedal vid halv fyra ungefär, då gick vi till systembolaget och hälsade på tommys gamla arbetskamrater. vi blev kvar där ett par timmar, det var kul! =) idag har vi inte gjort någonting särskilt. jag har sovit bort några timmar på grund av en jäkla huvudvärk som inte vill släppa. jag vet verkligen inte vad det är. har haft den sen i måndags kväll nu och jag knapprar alvedon konstant känns det som, plus eox. så två alvedon och en eox samtidigt, det blev jag rådd att ta när jag var på apoteket för några månader sen. men jag kan inte påstå att det hjälper, trots två sådana doser bara idag. usch och fy.. det känns väldigt jobbigt att inte veta vad det är som orsakar det. =/ det är läskigt då det snurrar till ibland och jag blir liksom "tårögd" nästan, det sitter liksom bakom ögonen och så rakt bak i huvudet, men det känns i hela, men värst där. fan, vad är det för något? jag är så orolig att det ska vara något allvarligt..

hursomhelst så är dagarna framöver rätt så fullbokade, det ska bli kul att träffa "alla". =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback