jag bara måste!

helt ärligt, nu börjar det gå för långt! eller nej, jag tyckte det gjorde det redan då jag såg en bild av de där "byxorna" fulla med hål, eller revor, ja vad det nu är?! inte bara nåt enstaka "snyggt" hål eller reva på grund av slitning eller så, nej utan jeans som mer liknar nåt som jag kunde hitta i pappas garage när jag var liten, sånt han använde för att klippa sönder och göra trasor av. hursomhelst. vet ni vad jag sett nu? jo, velourtights. alltså hör: velourtights! alltså det är inte snyggt! jag brukar inte klaga på vad människor sätter på sig, men en del av det som verkar vara på "modet" i höst faller mig verkligen inte i smaken!

ja, så är det, jag var bara tvungen att avreagera mig efter att jag sett den hemska bilden på: tadaa velourtightsen!

nej, borde kanske plugga i stället? eller nej, sova en stund, sen sätta på kaffe och plugga.
ja, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback