jobbigt läge

det är onsdag och tentaskrivandet är i full gång, eller ja pluggandet i alla fall, skrivandet verkar inte bli av idag heller (förutom alla miljoner anteckningar) då det finns så jäkla mycket att kolla upp innan. vår lärare sa någonting om att inom juridiken finns i alla fall ett facit och ja, rent logiskt så är det ju säkert så, men vart då undrar jag? lagboken känns ju som ett säkert kort, men njaaa, för börjar man sen kolla alla olika rättsfall så tolkas ju lagen olika lika många gånger som det finns rättsfall ungefär. så ja, jag har det så roligt så, som ni kanske förstår ;)

en positiv nyhet är i alla fall att inlämningsdatumet för den här tentan är framflyttat, förmodligen på grund av hemsidestrul. gött det, det framflyttade datumet alltså, inte hemsidestrulet.

ja just det, det jobbiga läget.. ja, jag tycker att det känns riktigt jobbigt att behöva sitta inne o skriva och se hur solen skiner utanför.. usch och fy! men en promenad borde jag ju kunna klämma in, får se om tommy har lust att följa med. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Ja, vi får se till att ses snart! Typ NU =). Ehm, vi är ett gäng som ska ut på fredag...har du/ni möjlighet att komma hit kanske?

Annars tar vi det någon annan gång...bara har en "hemma o mysa, äta gott, mys med katten"-kväll. Kanske till och med en riktigt tjejkväll! det var så extremmt länge sen..=).

Puss på dig goa goa Emmma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback