ledsen.

ja, nu är jag ledsen. den där klumpen i halsen vill komma ut och bort. men jag håller så klart tillbaka eftersom jag ska iväg på föreläsning lite senare. fan och helvete vad jag är less på att alltid ha ont! ont, ont, ont hela jävla tiden! när jag tänker efter har jag haft ont i magen VARJE dag sen jag var 16. längre tillbaka minns jag inte, minns bara att jag fick mina första tabletter mot magkatarr då. och är det inte magen så är det huvudet. huvudvärken förra veckan försvann på lördagen, då hade jag haft konstant värk sen måndagskvällen och inte så lite heller. allt det här hänger ihop och innerst inne så vet jag säkert vad mycket av det beror på. men fan, jag vill inte mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback