pendlarkort

vafan tar tiden vägen? på morgonen går tiden rätt lagom fort ändå, men så blir klockan tolv sen går det i rasande fart och jag tycker inte att jag hinner med någonting.. märkligt det där! hursomhelst så gick jag ju upp runt fem imorse, samtidigt som tommy. sen dess har jag i princip hållt på med uppehåll i nån timma för en sväng till stationen och ica. på stationen köpte jag pendlarkort, hej å hå där försvann massa pengar, men jag får se det som en investering, precis som hela min härliga studieskuld, ehum.

åter till pluggandet då, emma-skriver-gärna-hur-mycket-som-helst-på-varje-fråga är ju igång, kanske inte så konstigt om jag aldrig blir klar då? överbearbetar, analyserar, ja jag grejar nog i allmänhet lite för mycket med de olika uppgifterna än vad jag har tid med, borde bara skriva, men å andra sidan lär jag mig ju så jäkla mycket och det är ju det viktigaste av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback