som alltid

..när det är dags att göra nåt nytt eller helt på egen hand så mår jag som jag mår precis nu. sådär jätte konstigt nervös och illamående. men det är väl som det ska vara kanske? hursomhelst så kommer de där positiva tankarna fram i alla fall, att det här nog kommer bli jätte bra! jag har alltså min första dag på praktiken idag, tåget går vid åtta och sen när jag kommer till kungsör så är det en bit att gå och det är väl det som är värst kanske, tänk om jag inte hittar?! haha men det ska nog gå bra! tommy är hemma så jag tänkte ringa honom när jag kommer fram så får han hjälpa mig så gott han kan genom kartan på eniro. om inte annat så kunde jag ringa min handledare, hon sa att hon kunde komma och leta efter mig om jag gick vilse, väldigt snällt!

jaja, jag skulle väl tro att jag gör en uppdatering om läget när jag kommit hem ikväll.
later.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Det kommer gå jättebra idag gumman! =)

Väntar på en uppdatering ikväll =)



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback