torsdag i bohuslän

i eftermiddag/kväll ska jag och tommy iväg och träffa Krister, Maria och lilla Maja-Stina. Maja-Stina som är något av det sötaste jag skådat. bebis is the shit, så länge jag inte behövar ha en själv ;) det ska i alla fall bli hur kul som helst att träffa dem, det var alldeles för länge sen vi sågs sist, minst två år sedan.. men, men vi får ta vara på de korta stunder vi får med de underbara här i bohuslän. =)

min huvudvärk då? ja, den sitter i än, inte riktigt lika illa som det har vart, men jag känner att det är på gång. jag har kommit underfund med att det nog är något med ögonen, kanske är det så att det behövs nya glasögon, det är ändå nästan 2½ år sen jag skaffade de jag har nu. hm.. det får bli att boka tid för synundersökning i alla fall! jag hoppas väl att det är det som är problemet, även om det är ett tag kvar innan det blir åtgärdat i så fall. det som känns så märkligt är att jag till och från ser väldigt suddigt och att det gör så pass ont i ögonen som det gör.. =/

jaja, snart blir det en sväng till munkedal för ett besök på systemet inför helgens bravader. sen blir det dingle och väntan på tåget till strömstad där krister möter upp oss och tar med oss till Lur. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback