all that you have is your soul

det är lite segt med uppdateringarna, men inspirationen är låg för tillfället. tröttheten har slagit till ordentligt och känner jag mig inte bättre snart så får det bli ett samtal till vårdcentralen, det oroar mig när jag är så här.

hursomhelst så hade jag och christine en bra ellen-träff på eftermiddagen igår, det är ett litet gäng supersöta tjejer och jag hoppas de kommer att komma tillbaka resten av veckorna.
innan det var dags för ellen så var vi hos linnéa och pluggade lite, med betoning på lite tror jag, men bättre än inget antar jag, haha.. och igår kväll kom dessan hit, vi käkade först, sen blev det mys i soffan framför tv:n resten av kvällen, ett alldeles perfekt avslut på den dagen. =)

idag var det juridikföreläsning på förmiddagen, intressant som alltid! jag känner hur jag vill läsa och lära mig mer, jag önskar bara att kroppen ville det också!

nej, nu ska jag ordna med mat till tommy, så han har matlåda imorgon och på fredag, I know jag är bästa fickvännen ever ;)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Det är du faktiskt! Tack för maten! :D

Püss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback