alltid nåt...

ja, det känns så i alla fall.
nu när förkylningen äntligen börjat ge med sig så kommer migränen, eller ja, vad det nu är.
huvudvärken började i eftermiddags och avtog sen för en stund, nu slog den till som en bomb och jag är jätte känslig för ljus och har riktigt jävla ont i huvudet! det blir inget sittande framför den här skärmen ikväll i alla fall.

hursomhelst så har jag haft en jätte bra eftermiddag med dessan. =)
klippningen blev toppen, även om det är väldigt platt för tillfället, riktigt ovant! men jag vill inte tvätta det heller nu när jag äntligen vant av håret från att tvättas så ofta. så det får va platt någon dag till.
det blev middag på beirut seller också, mmm så gott! tommy joinade han också. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback