dagen efter kvällen före

jag är snyld. det säger pappa när han är förkyld, det kanske är för att det är svårt att uttala förkyld när man är förkyld, hehe.. kom att tänka på det eftersom jag känner mig förkyld, men bara lite, sådär tröttsamt.. och det har ju vart så jag vet inte hur länge nu.. är liksom tung i huvudet och känner av nåt i näsan och i halsen.. tröttsamt var ordet ja..

hursomhelst. igår bjöd vi dessan på middag, igen haha, vi förväntar oss nåt storslaget tillbaka snart ;) det var i alla fall väldigt gott och efter efterrätten så var vi redigt mätta kan jag säga. det var i alla fall en jätte mysig kväll med många underbara skratt och roliga samtal. tack för sällskapet finaste dessan, du förgyller, som alltid!

efter lunch ska jag dra till skolan, vid ett är det ekonomiföreläsning, det ska bli riktigt ospännande faktiskt.. det är väldigt trist att det inte ger mig så mycket (eller något alls?), men förhoppningsvis är det ju i alla fall någonting som stannar kvar i huvudet. men det hade nog hjälpt lite om vi hade haft en lärare som var aningens mer pedagogisk. men man kan väl inte få allt? nej, vi får nöja oss med halvtaskiga föreläsningar och köra självstudier till 99% och så hoppas på att det där tentamensresultatet i slutändan visar ett G i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback