det är ju sol för sjutton!

jepp, underbart härligt! två timmar ute har det blivit än så länge.. vi har vart nere på stan och sådär.. räknat steg med tommys nya stegräknare, spännade som tusan.. de ska tävla på jobbet, hehe
hursomhelst. det är söndag och jag har förbannat ont i min hand.. igen.. tumjävel.. musjävel? datorjävel? jävel i alla fall, för varför ska jag få infektion (eller vad det är) så jäkla ofta för?!
..det är ju inte så lätt att strunta i att sitta framför datorn heller, jobbigt som tusan är det.
jaja, det är bara att smörja tre gånger om dagen..

nu blir det kaffe..
sen får vi se om dessan kommer ikväll, jag hoppas förstås på det! =)

Kommentarer
Postat av: Sofiia

Såå jäkla läcker design du har på bloggen nu då! :) Är också sugen på en ny, vet vilka färger jag ska anända, men på headern har jag kört fast på stadiet "noll inspiraton"! ;D Hehe!

Postat av: Linda

vi har oxå stegräknar tävling på jobbet :-) iochmed att man jobbar i vården så blir de en del steg per dag :-)

kram

2008-09-14 @ 18:41:36
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Dessan

Tack underbaraste underbara du för ikväll!

Så himla mysigt! Du förgyller mitt liv så mycket att jag inte kan beskriva det i ord!

Älskar dig vännen!

PUSS!

2008-09-14 @ 22:45:17
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback