for you, for me, come crash into me

tjabba. vad har jag lyckats åstadkomma idag?
not much. men jag har i alla fall gjort müsli, inte illa det.
lika bra att ta det lugnt känner jag, vill inte ge mig ut på äventyr eller liknande, vill bara bli frisk!
..så ja, jag hoppas den här "påtvingade" vilan gör att jag blir frisk. helst nu direkt. men det är okej om det är fixat tills imorrn. men inte en dag senare! jag har så jäkla mycket plugg som jag måste ta itu med.. och för att palla det så behövs det en fungerande hjärna, min går verkligen på halvfart för tillfället.

snart kommer tommy hem, då blir det att käka lite och slappa framför tv:n skulle jag tro. för slappa har jag ju inte gjort nästan hela dagen, nädå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback