grej och fix

idag har det grejats och fixats ännu mera här hemma, men än är det inte klart, jag får stå ut med att det minsta rummet är lite av ett "ställa-skit-i-rum" för tillfället, resten av lägenheten ser ju faktiskt helt okej ut, hehe. det är bra, för imorgon blir det partaj, vi har en liten inflyttningsfest och det kommer några fantastiska människor och joinar oss, det lär bli toppen och jag längtar! ^^

..det är så jäkla skönt att jag känner och att jag är glad för saker, för några månader sen så var det så otroligt mycket inte så! jag kände mig helt tom och bara ledsen konstant, det är ju i och för sig en känsla, men det var inte en ledsen-känsla på det sättet att jag kände mig ledsen, jag var det bara. det var också bara det enda, en ledsen emma som inte visste ett jäkla någe. idag är det annorlunda, åter igen så klättrade jag upp några steg ur mitt "hål" och det är bara så underbart! jag kan inte säga vad som hände, jag vet bara att jag bestämde mig för att jag skulle göra det som kändes rätt just då, oavsett vad det var så valde jag att följa minsta lilla hint om vad som kunde vara rätt, bara jag kände det själv, bara jag fick minsta lilla känning.. och det fick jag. så nu sitter jag här och kan tala om för er hur jäkla bra så mycket känns, även om allt inte är "bra" på alla sätt, så finns ändå känslan och hoppet där och det är ju ändå det viktigaste! =)

later.

Kommentarer
Postat av: Dessan

Fy vad otroligt underbart det är att höra (läsa) det du skriver! Jag blir liksom varm i själen!

Det märks så väl att du mår bra nu och vad kan jag säga? Det är så jäkla fint att se dig så glad!

Älskar dig!

/Dess

Postat av: Linda

underbart! fortsätt kämpa vännen! kram

2008-09-05 @ 11:27:41
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Lisen

Snitsig blogg o design!! :D

2008-09-06 @ 12:17:08
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Dessan

Tack så jättemycket för igår gumman! Var supermysigt :) Hoppas inte grannarna har gett er onda blickar för sångerna, hehe!

Puss

2008-09-06 @ 16:26:40
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback