idag har jag..

för det första så gick jag upp 06.45, fast jag är ledig, jajamen sån är jag.. då drack jag kaffe och dumglodde på datorn, sen gjorde jag ingenting särskilt, sen fortsatte jag med att inte göra någonting särskilt en stund till.. lite senare så läste jag en bok, en kursbok faktiskt och jag läste hela, med undantag från vissa exempel osv. efter det så drog jag ner i tvättstugan och startade två maskiner och nu några timmar senare är all tvätt klar och alldeles snart torr. shit vilken rolig och händelserik dag jag har haft, haha

bara för det så ska ni få se två snyggingar i vackra huvudbonader:

..fast ingen av dem köpte nåt, hehe

Kommentarer
Postat av: Dessan

Så jävla snygg bild, haha!

...eller riktigt ful!



Mohahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback