inflyttningsfest

stackars grannarna i vår trappuppgång, igår hade vi inflyttningsfest och idag har grannen ovanför partaj så det står härliga till! men ja, vi båda har i alla fall vart duktiga o satt upp lappar ;) hursomhelst så var det en bra kväll igår mestadels innehållande singstar, som vanligt ;) min söta klasskompis linnéa kom hit också, det var jätte kul! så när alla andra bestämde sig för att dra ut på krogen så stannande jag, tommy och linnéa hemma och sjöng singstar och spelade gitarr, eller ja, tommy och linnéa spelade gitarr, jag lyssnade och njöt, haha

idag har det vart jäkligt segt kan jag ju säga.. men rätt skönt ändå.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Aww tack så mycket för att jag fick komma :D

Postat av: linda

fin blogg :)

2008-09-07 @ 19:36:23
URL: http://lindanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback