klumpen hänger kvar

gomorron. vaknade med magont, trots att jag tog tablett vid läggdags. kunde sova hela natten men vaknade av tommys larm och tänkte "nej, inte redan?", men jo.. redan. nu dricker vi kaffe och gluttar på varsin datorskärm, men det är mysigt. hursomhelst så känner jag mig inte helt hundra, det sitter en konstig klump i halsen som började förfölja mig igår kväll. det är den där klumpen som gör det väldigt mycket lättare för mig att tänka på en eventuell attack av något slag, vilket i sin tur gör att en sådan attack förmodligen blir mer nära till hands. så jäkla dumt.
nej, det fungerar inte, jag måste skingra tankarna.. förhoppningsvis hjälper det att träffa sötnosarna linnéa o christine idag, för lite roligt plugg ;) sen i eftermiddag är det ju som sagt dags för ellen..

Kommentarer
Postat av: Heléne

åh så spännande!!

Ser fram emot rapporter :)

Lycka tilL!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback