nej men tjena

här sitter jag halv sju en lördagsmorgon och ja, jag är ledig (så klart).
det är ju så att jag går upp när tommy går upp, jag tycker liksom att det är mysigt. sen uppskattar han nog att jag går upp och sätter på kaffe till honom (oss),. idag låg han t.ex. kvar i sängen, fast det är han som ska iväg, hmpf (det är tur att han har mig, haha) ;)

ja, jag har ju egentligen ingenting emot det här, jag tycker snarare att det är rätt mysigt att kunna gå o lägga mig sen igen, om jag vill..

senare idag är det nån som verkligen borde läsa lite (eller rätt mycket) ekonomi, fast jag vill hellre läsa juridik, jobbigt det där.. det är kanske som att välja mellan pest eller kolera för de flesta av er, men jag har ju liksom inte något val då båda måste läsas.. tids nog.

Kommentarer
Postat av: Heléne

ja men visst är det mysigt.. kände hos mig när jag var i karlskrona, mysigt o dricka en kopp the tillsammans och mysa lite, innan han börjar dagen.. så kunde jag gå o sova en stund och sen gå upp o halvt motvillig läsa lite pedagogik.. :)



Åh emma. så mysigt du har det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback