one of those days

idag ska jag skolka, eller ja, det är väl inte att skolka när det är frivilliga studier, men det känns precis likadant. jag bestämde mig i morse för att det här är ingen bra dag (av olika anledningar) och därför kommer jag inte orka med någon tråkig (förmodligen jätte kass) föreläsning (nej jag tar inte alls ut nåt i förskott). hursomhelst så frågade dessan om jag inte ska ta och följa med ner på stan senare och min första tanke blir att jag inte borde, för orkar jag inte gå på en föreläsning så orkar jag väl inte gå på stan. men jag ser det så här, jag kom på att det här med att träffa dessan och gå på stan och så, det är lite mer av terapi, jag kommer förmodligen alltså att må bättre av att spendera tid med henne än några timmar på en föreläsning som jag förmodligen ändå skulle gått tidigare ifrån. så ja, så tänker jag. dessutom innebär skolkandet att jag fått en klipptid idag hos superduktiga jessica på studioett, så nu hoppas jag bara att hon är lika duktig med mitt hår som hon vart med alla andra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback