rekrytering

imorgon ska jag och christine rekrytera tjejer till ellen-gruppen, shit var roligt! hoppade det är några som vill vara med bara ;)
..men det blir nog bra! vid elva ska vi ses och fixa lite grejer, sen lite innan två ska vi träffa första klassen, spännande..
jag berättar imorgon hur det gick.

idag har det vart ännu en slappisdag, men skönt det! jag uppskattar när jag kan ta det lugnt utan att känna en massa ångest och annan skit, det är lika bra att ta tillvara på det!
dessan har vart här en sväng ikväll, vi bjöd på middag och så, sen har vi gluttat lite på tv och bara myst. =) några glas vin har slunkit ner också.. det känns kan jag säga.. undrar varför jag är så lättpåverkad? haha

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha yes, jag ska vara er stränga lärare! :P Hoppas rekryteringen gick bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback