skönt

träffen med studievägledaren gick bra, det jag hade hoppats på blev sagt och det känns skönt att jag inte behöver fundera så mycket mer kring det där just nu, nu kan jag i stället fokusera på det som ska göras i höst, så tar jag det där andra framöver. bra, bra. jag har bestämt mig för att det blir social omsorg även nästa termin, vilket innebär uppsatsskrivande, men det kan nog bli spännande, kanske dags att börja fundera över ämne snart.. hursomhelst så får det bli social omsorg eftersom jag vill ha en examen i det, vilket jag inte får annars. sen blir det nog ett fjärde år, då blir det lite psykologi och pedagogik, om nu allt går som jag tänkt mig, man vet ju aldrig vad som händer, men så ser i alla fall planerna ut just nu..

nu ska jag få i mig nåt att äta, kokar två ägg och har ordnat en kopp te som jag ska ha äkta småländsk honung i, som jag fått med mig hem från martin =) (jag hoppas på att halsontet ska lindras lite).

Kommentarer
Postat av: Heléne

jo, men de e väl lika bra o köra social omsorg även till våren o få ut en examen i det, när du ändå börjat så fint :) Uppsats! yey. typ lämna det därhän tills det närmar sig jul! du kommer leva "uppsats" tillräckligt till våren..

lite psykologi och pedagogik, ja de blir nog finfint det fjärde året! massa kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback