solig fredag

morsning! jag är ganska trött, som vanligt. just nu kan det bero på lite för lite sömn, gick upp vid 06 idag också och somnade nog inte förrän runt 24, sex timmar är för lite för mig. men jag är ju ledig så jag kan ju sova mer senare. jag har i alla fall hunnit med en promenad och en god frukost framför tv:n, myspys. nu hade jag tänkt att läsa lite ekonomi, men får se hur det går..

ikväll blir det middag ute med en gäng vänner och sen en liten avskedsfest för några av dem, då de ska åka iväg till australien i ett år. det är förstås trist för oss här hemma att dom åker, men så jäkla kul för dom! det blir eventuellt utgång också, men min plånbok blir nog inte så glad för det, så vi får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback