strange

idag har jag mått lite sisådär, väldigt mycket upp och ner.. mycket upp vissa stunder, tackar dig för det. mera neråt andra stunder, på grund av jag vet inte vad. antingen håller jag på att bli sjuk, eller så är jag bara nedstämd av någon anledning. men jag har ju egentligen ingenting att vara nedstämd över.. jaja, det är väl så ibland. trött har jag vart i alla fall, men nu har jag hällt i mig massa kaffe, så nu ska jag väl inte somna än på ett par timmar..

idag har jag hämtat boken "personaljuridik", så nu finns det väl inte så många ursäkter kvar att inte plugga haha.. men den är nog faktiskt lite intressant, tror jag.. linnéa säger det i alla fall och henne litar jag ju på! =)

you live, you learn
you love, you burn
you win, you lose
becoming you


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oja, den boken är min stora kärlek! Haha nä men den är lätt bäst av alla vi har att läsa just nu :) Kanske för att jag behöver lära mig om lite sånt som står i den "utanför skolan" med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback