vart lite slö..

..på att blogga de två senaste dagarna ser jag, men det har kanske inte gjort så mycket? ;) hursomhelst så var det sista dagen på ellen-utbildningen i söndags och hela helgen har verkligen varit så jäkla rolig! projektledarna och de andra ellen tejerna och allan killarna är verkligen toppen hela högen! vi har gjort massor av roliga saker och fått lyssna på suveräna föreläsare och fått massvis av inspiration inför höstens alla träffar. jag ser verkligen fram emot det här och tror att det kommer att bli en jätte bra erfarenhet att ha med sig.

igår var det ekonomiföreläsning på förmiddagen och trött som jag var efter helgen så blev det mest bara flum av alltihopa, haha.. det var tur att vi satt längst bak, för christine var inte så på g för ekonomi hon heller, vad det verkade som ;) det var tur att linné var där och i alla fall verkade lite mer uppmärksam på vad som sas under föreläsningen.. du får hjälpa oss sen, hehe.. efter föreläsningen blev det en god lunch på stan innan jag traskade hem och mest var trött och slöade resten av dagen, förutom turerna ner i tvättstugan förstås.

idag har tommy och jag varit nere på stan för att gå till synsam för att se om tommy behövde glajjor och jajamensan det behövde han, så han tog hem två bågar för att prova och dessa blev det, så nu är det bara att vänja sig vid att han ska bli lika snygg som jag, hehe

efter synsambesöket så mötte vi upp tessan och dessan för lunch på beirut sellar, det var väldigt gott och sällskapet gjorde ju sitt förstås! =)

sen vi kom hem har jag tänk "jag måste läsa den där boken nu.." (alltså plugga) ungefär 20 gånger och hur tror ni att det har gått? inte så bra nej.. jag har grejat med en massa annat i stället, vilken surprise haha..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart det har gjort nåt, man vill ju hänga med i vad som pågår! ;)



Läste lite om Ellen på rädda barnen, det låter verkligen hur bra som helst! Tror verkligen att du kommer få en spännande höst med träffarna! :)



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback