what do you see when you close your eyes

jag gick alltså upp tidigt som bara den i morse, tänkte för en stund sen att jag skulle lägga mig igen i någon timma. så jag gick och la mig men kände att nej, jag är inte så trött, så jag gick upp igen och fixade lite frulle. så nu ska jag bara få i mig den, jag har lyckats med hälften i alla fall så jag är en god bit på väg.
vid tio-halv elva ska jag till linnéa där hon, jag och christine ska plugga ekonomi, vi ska greja med ett litet grupparbete. jag känner att jag inte har så stor koll, men jag har i alla fall gjort "läxan" vi kom överrens om, så jag hoppas vi kommer att komma fram till nåt idag och inte bara snacka om en massa andra (o)viktigheter. ;)

min hals gör fortfarande ont.. jag tänkte att det nog var nåt övergående, men det verkar inte som det.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback