boost

halloj. hoppas allt är bra med er! med mig är det och har varit ganska så bra, men jag tänker så himla mycket på uppsatsen, så mycket att jag blockerar mig själv och inte får någonting gjort. jag är rädd för att inte klara av det, men mitt mål är fortfarande att kunna gå upp med den! men det kommer bli så jäkla jobbigt och tungt de här kommande veckorna och jag har mig själv att skylla helt och fullt för det! ..fast ändå säger alla att det är likadant, de som någon gång skrivit en c-uppsats säger att det är fruktansvärt (för det mesta). hursomhelst så är ingen av dem jag, så vad spelar det egentligen för roll? jag vet ju vilken situation jag försatt mig i och jag kan bara göra mitt bästa för att krångla mig igenom det här. jag ska skriva upp i min almanacka precis vad jag ska göra varje dag tills uppsatsen ska lämnas in och så ska jag följa det!

hursomhelst. ikväll ska jag äntligen få träffa maria och dessan. maria är underbar och ställer upp som chaufför till mig som behöver storhandla. sedan blir det handbollsgluttande och mys här hemma hos mig. jag behöver en liten boost från mina underbaringar innan jag bygger upp min mur och går in i "plugga-som-fan-o-gör-ingenting-annat-stadiet" i ett par veckor framöver.. så ja, jag ska njuta för fullt av deras sällskap ikväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback