idag sker det..

..de första intervjuerna. fyra idag och fyra på torsdag,  spännande!
jag hoppas det ska gå bra och att allt går som planerat. det värsta som kan hända är att inget fastnar på banden, det vore så jäkla tragiskt! men det händer väl bara inte, eller? haha..

annars så mår jag jätte illa och är helt skakig, energin är låg och jag får bara hoppas på att den lilla energin jag har håller mig uppe under dagen. men jag får se till att sova lite på den långa bussresan så kanske det känns lite bättre sen..

ni får ha det så bra alla fina!
min skatt är den bästa som finns! <3

Kommentarer
Postat av: Dessan

Det kommer gå hur bra som helst gumman!

Det kommer liksom gå alldeles galant, tro mig!

Saknar dig!

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback