imorgon

imorgon tar jag bussen till nyköping, runt nio på morgonen, ett par timmar senare är jag framme och mamma möter upp mig. förhoppningsvis blir det lite lunch innan det är dags för mötet med enhetschefen, vill ju inte sitta där med kurrande mage. hursomhelst. sen blir det ett besök hos älskade mormor och sen vet jag inte hur kvällen ser ut, förmodligen spenderas den med mamma och rolf innan jag tar bussen hem igen. så ser det ut, så ni vet. önska mig lycka till inför träffen, eller så gör ni som vanligt och är tysta.

det tynger mitt hjärta att behöva åskada andras smärta samtidigt som jag hanterar min.
att inte kunna göra någonting, att känna mig totalt hjälplös tynger mig.


Kommentarer
Postat av: Dessan

Du gör massa "bara" genom att finnas! Du finns alltid där! Och jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig! <3



Lycka till imorgon älskling!

Puss

Postat av: Sofia

Jag ska hålla alla tummar jag hittar för dig! :) Och uppdatera gärna om hur det går, eller smsa för den delen! :)

Stora kramar!

2009-04-14 @ 22:32:35
URL: http://fiian.blogg.se/
Postat av: linda

lycka till vännen!!!!

2009-04-15 @ 09:27:26
URL: http://www.varlillarodastuga.blogspot.com
Postat av: Maria

Varför åker du till nyköping, när jag inte är där? Inte bra..men nästa vecka kommer jag till e-tuna! o då ska vi ses :)

2009-04-16 @ 17:33:04
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se/
Postat av: christine

Lycka till gumman!

2009-04-16 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback