jag vill bara

..få bort klumpen i halsen, den pirrande känslan i kroppen och magjäveln, jag hatar den.
igår kunde jag inte dricka en öl, en ynka öl utan att jag blev helt fucked up i magen. hur kul är det på en skala? skit samma, jag klarar mig egentligen väldigt fint utan öl, det är inte det, det är bara att det är så fruktansvärt frustrerande att aldrig veta vad jag kan äta eller dricka, det är som att spela på lotto varenda eviga dag.

nej, den där graven jag gräver åt mig själv blir nog djupare idag, den har i alla fall blivit det de timmar jag hittills varit vaken. jag försöker komma underfund med vad jag borde göra, men jag vill inte göra någonting, jag vill bara få saker serverade på silverfat en endaste gång i mitt liv. men det fungerar ju inte så, inte för någon (antar jag?).  jag får kämpa, precis som alla andra, men jag vill inte jämföra mig heller, det finns ingen mening med det, men ändå så gör jag alltid det. och jag är alltid sämst.

det är så sorgligt hur min medvetenhet inte gör mig någonting gott, inte just nu när jag som mest behöver det. men jag ska inte säga att det inte blir bättre och att min medvetenhet och lilla klokhet som finns någonstans kommer ikapp och gör att jag känner mig bättre till mods. men just nu känns det jävligt långt borta.

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch =( inge kul o höra att du mår så bra, men jag vet att du är stark även att jag inte känner dig så himla bra "än" så vet jag att allt kommer bli bra, du är en stark tjej med skin på näsan så stå på dig Emma. Du vet att du har min bror på din sida ;)



Ta hand om dig o du ÄR bäst så länge du intalar dig själv det Kramis från Din gubbes syster ;)

2009-04-06 @ 20:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback