morsning

här sitter jag och sörplar mitt morgonkaffe, mumsigt! jag har slängt ut alla sängkläder på vädring och ska tvätta vid åtta. jag är uppe med tuppen idag, men det händer ju rätt ofta. hursomhelst. humöret känns ganska så bra, om än lite trött med det råder nog kaffet lite bot på hoppas jag. sen blir det alltså tvättning och så ska jag transkribera de sista intervjuerna. ikväll drar vi till bettna. bror har lovat grillat så det hoppas jag att det blir =) kanske blir det en tur till nypan senare ikväll, men det återstår att se. imorgon blir det norrköping och den årliga caravanen av underbara amerikanare som intar stan, underbart! nercabat och mycket sol önskar jag förstås! =)

i den här glider vi runt imorgon! ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka snyggingar där du! Och vilka minnen! :D Hoppas ni hade det kul i Norrköping! :) Och hoppas såklart att allt är fint med dig annars? :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback