my mind is everywhere

tankarna är precis överallt där de inte "borde" vara.
eller det är kanske fel att säga så..
..men uppstasarbete och skola känns som det sista jag tänker på just nu..
eller det var fel det också, jag har grejat lite med uppsatsen o tänkt en del på den idag, men det är för att det har vart seminarium idag och för att jag ska träffa enhetschefen för äldreboendet där jag ska göra mina intervjuer på imorgon.
hursomhelst så är de flesta tankarna någon helt annastans, det där är bara saker som måste avklaras.
..tankarna är hos vänner som jag vet inte mår bra, vilket känns förjävligt! ..och hos mormor som jag vet mår fruktansvärt dåligt just nu då hennes livskamrat sen 22 år snart kommer lämna henne och oss andra på grund av en dödlig sjukdom.
nej usch, jag har svårt att koncentrera mig, tankarna flyr iväg åt alla möjliga håll mest hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback