she's so much more than you're used to

dags för en uppdatering kanske? några av er var jätte söta och önskade mig lycka till inför onsdagen, tack! christine sötnosen önskade mig lycka till igår, men det var ju i förrgår jag träffade enhetschefen. ;) hursomhelst så gick det bra, det var bara en liten träff för att jag skulle få lite mer information och för att prata om kommande intervjuer. allt gick galant och idag har jag bokat in en hel del intervjuer till nästa vecka, resterande blir bekräftade på måndag, men det mesta är fixat och klart så det känns skönt!
mamma och jag hälsade på mormor och raimo efter mötet och det kändes skönt att träffa dem igen, det händer alldeles för sällan. det känns konstigt att raimo inte kommer finnas så länge till, han har funnits i nästan hela mitt liv, att krama om honom för kanske sista gången var en konstig känsla. men förmodligen finns tid att träffa dom under nästa vecka.

hursomhelst så är tankarna många och det är hur mycket som helst som måste fixas med uppsatsen, jag tar en liten bit i taget och (väldigt) sakta så går det framåt och förhoppningsvis har jag en färdig uppsats om lite mer än en månad. det återstår att se, jag försöker hålla mig uppe och jag har fantastiska vänner som hjälper till, så det ska nog gå bra. =)

nej nu får det blir en snabb avsugning innan jag ska skriva klart intervjuguiden och tvätta. det är katthår överallt! så snabeldraken here I come. vad trodde ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback