snart färdig för graven?

jag tror jag håller på o gräver min egen grav och jag tror den blir djupare och djupare för varje dag som går. men förhoppningsvis är det bara samma gamla visa som alltid och så kommer jag sakta men säkert klättra upp för dess väggar och stå på marken innan jorden skyfflas på. jag hoppas så klart på det! men lite (eller snarare mycket!) skärpning vore på sin plats!

..men nu ska jag traska iväg till affären och köpa lite smågrejer för ikväll tänkte jag överraska älsklingen med lite mys när han kommer hem. det är hans första dag på nya jobbet i södertälje och så är han hemma redan klockan åtta, i stället för nio, det måste liksom firas lite. =)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tack älskling! ^^

2009-04-01 @ 22:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback