walking on sunshine

åh så underbart med sol! det är till och med riktigt varmt ute =)
tänkte först idag att jag inte skulle komma ut något för att jag självklart fått skavsår på mina stackats lilltår. men nej, det fick inte stoppa mig tänkte jag så jag plåstrade in dom ordentligt och kom för en stund sen in från en härlig promenad. linsan hade ett mission som tyvärr inte blev slutfört, men vi tog båda det näst bästa, haha

hursomhelst så känns det bra i kroppen nu, inte bara på grund av promenaden utan även för att jag kommit lite, lite längre med uppsatsen, jag ser alla steg framåt som bra steg oavsett hur små de är. =)

nu har jag precis slängt i mig en smarrig lunch och blev sådär lagom seg som jag alltid blir. det vore ju inte fel att slumra en stund nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback