can't live with or without you

det har känts som söndag hela dagen, förmodligen eftersom både jag och tommy är lediga, mysigt! igår skickade jag iväg ett väldigt ofärdigt PM, men imorgon är det handledning, då blir säkert saker och ting lite klarare så att jag kan skriva en bra tenta sen, jag hoppas det i alla fall!

nu är älsklingen iväg och hämtar två stycken datorer med årsmodell stenåldern eller något sånt, en kul hobby han har.. haha.. får se vad han ska hitta på med dom? jaja, så länge de inte bara står o skräpar ;)

i övrigt har jag en fruktansvärd mensvärk, så jag har knapprat i mig två panodil nu i hopp om lindring.. nu ska jag nog snart ta och äta upp resterna från gårdagens tacos, mums!

Kommentarer
Postat av: Dessan

Åh ni är så fina!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback