cloud

hallå! idag drar jag till småland och hälsar på mitt moln, även kallad martin som är något av det närmaste jag har. det blir alltså en weekend i smålandsskogarna, med mycket gluttande på vänner, spelande och filmtittande skulle jag tro. har en känsla av att det här behövs just nu, en paus från det vardagliga och komma bort lite, även om jag kommer sakna tommy en himla massa förstås! ..fast han ska ändå jobba nästan hela tiden som jag är borta, så hade inte fått träffa honom så mycket även om jag varit hemma.. en paus från riktigt allt kan det tyvärr inte bli, måste sätta tänderna i den bok som vi ska läsa och ha seminarium på nästa vecka. det passar i och för sig väldigt bra då jag kommer skumpa på tåg och buss i sammanlagt tolv timmar när jag åker dit och hem, om inte annat så är boken säkert ett jäkligt säkert sömnpiller om resan känns för lång hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback