ego

7,5 km vart det idag, så jäkla skönt! kunde ha sprungit mer.. men jag ökar successivt, lika bra tror jag. känslan nu, efter springturen och en dusch, är nästan oslagbar!

nu håller jag på att koka vatten till en kopp te, köpte "mareld" igår efter tips från martin och mums vad gott det är! så jäkla kruxigt bara att grönt te ska göras på ett speciellt sätt, tror inte jag hittat det där bästa sättet än, men jag får traggla vidare, till slut får jag nog den där perfekta koppen! =)

imorgon vill jag ut och dansa.. men vet ni vad som slog mig och som gjorde mig skeptisk? tänk om nån jävel bränner upp hela placet när man står där helt ovetandes. fy fan! inte konstigt jag fick den tanken kanske..

nej, nu blir det te och slapp i soffan. ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linsan

Haha det har du rätt i, det engelska förstärker! :P Åh vad kul att ut och dansa! :D Vi ses senare idag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback