mors kors

gick upp fem i sju, 25 minuter senare mötte jag Linsan för att gå till skolan och lämna in tentan, tack för morgondaten! ;) nu är den i alla fall inlämnad och det känns skönt, även om jag borde ha gjort väldigt mycket bättre ifrån mig..
nu får jag vara pluggfri i ett par dagar innan nästa kurs drar igång, vilket verkar vara en riktigt jobbig en! tre muntliga och en skriftlig examination på fem veckor, tjoho.. men det ska nog gå bra, det måste det göra! jag hoppas bara att lite energi och motivation kommer tillbaka, det känns skit att mest bara känna att jag inte har någon lust med någonting överhuvudtaget..

jaja, idag blir det en lugn o skön dag med min älskling som faktiskt är ledig ännu en dag, wehu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback