snarkisnark

forskningsmetodik är inte kul..
eller jo, att få tänka och fundera på hur jag ska gå tillväga med uppsatsen, det är kul, mest för att jag är så nöjd med ämnet och för att mitt syfte och forskningsfrågor känns bra antar jag..
..men föreläsningarna har varit som att ta ett sömnpiller eller två. not so good.
det är synd, för vår föreläsare verkar vara en jätte bra person och har säkert massor att lära ut, men tyvärr når det inte ut så bra, åtminstone inte till mig. Med tanke på den väldigt avtagande skaran som kommer på föreläsningarna så är det nog fler som känner så..
hursomhelst så var det den sista för mig idag, kan inte gå på torsdag då jag ska till sjukhuset och sova sött medan de grejar bäst de vill med mig när jag ska göra gastroskopi för andra gången. det gick ju inte så bra sist.. det är tur att jag ska få sova den här gången så jag inte drar ur slangen eller något igen.. överlevnadsinstinkter har jag gott om! men nu vill jag bara att torsdagen ska komma och försvinna så jag slipper tänka på det mer!

jag saknar min älskling, det är tur att han kommer hem snart. till dess ska jag nog ordna med äggmacka och kaffe, mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback