finbesök


 












jag fick superfina tulpaner av mamma och rolf när dom var här och fikade. tyvärr har jag ingen fin tulpanvas, så en kruka fick duga. =) nu är jag jätte trött.. men det är klart, jag har vart uppe sen sex och har pluggat en massa och även städat o grejat. jag borde kanske vila lite, men då blir jag så slö. vill ju få klart så mycket som möjligt av min text idag. hur det än är så kommer jag bara skicka en halvklar text, så för den delen spelar det ingen roll. eftersom jag bytt ämne så har jag inte fått någon handledning alls, så det känns lite svårt att skriva "klart". men jag ska skriva så mycket som möjligt i alla fall, så får jag se vad håkan har att säga om det på tisdag.

nej, nu får jag rycka upp mig och skriva klart innan älsklingen kommer och det lär bli mys för hela slanten.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åååhhh vad fina! Jag älskar tulpaner, speciellt ljusrosa haha ;) De kan verkligen göra stor skillnad i köket! Och ta det lugnt med PM:et, det ordnar sig alltid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback