lilla älsklingen

jag vet inte vad jag ska säga, har bara inga så många ord just nu, är så ur fokus av flera anledningar att jag bara inte orkar. det är inga jätte stora grejer och jag kommer snart må bra och vara glad igen, det är jag säker på. men just nu har jag bara ingen lust. jag ska försöka få ork till att skriva min nya forskningsfråga och få den ivägskickad, det vore verkligen bra med tanke på allt som ska lämnas in i helgen..



hursomhelst så bestod dagen igår mest av väntande.. väntande på att höra från strömsholm hur det hade gått för olliver som vi åkte in akut med igår på dagen då han inte kunde kissa. det visade sig att han hade ett stopp och fick spolas. nu vet jag inte hur det är riktigt, tycker inte att han kissar som han ska.. men jag har hämtat mediciner nu på förmiddagen och får hoppas att det hjälper så att han mår bra snart..

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback