muchos bättrus

jag är allt bra konstig. ja men faktiskt.
igår mådde jag rätt kasst hela dagen och jag var verkligen inte snäll mot mig själv.
kvällen kom och jag försökte rycka upp mig genom en dusch och lite smink, sen mötte jag älsklingen på ica när han kom från jobbet. efter detta kändes allt mycket bättre. han är helande. att jag tvingar mig själv att rycka upp mig är självklart också en faktor att ta hänsyn till.
hursomhelst.
idag känner mig ganska pigg och känslan jag har i kroppen (just nu) är positiv, trots allt jag måste göra. jag har kommit på att jag förmodligen tycker om den där känslan av att vara så nära en "deadline".

jaja, dags att sätta igång, mycket står på schemat idag.
först ska jag skriva en massa, sen blir det att diska och dammsuga. i eftermiddag kommer min älskade mamma och hennes karl hit och fikar. det är nog bra, så jag får en liten paus. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback