mycket att läsa

var rätt slö igår och gjorde väl egentligen inte så mycket..
jag kan inte påstå att jag gjort så mycket skojigt idag heller. mest bara läst och så läst lite till. när jag väl kom igång vill säga, vilket tog ett tag. men nu har jag i alla fall läst uppsatsen som ska granskas till på söndag, så nu hoppas jag bara att lite av det lästa faktiskt finns kvar i huvudet imorgon då vi ska träffas och granska tillsammans i grupp.
hursomhelst så är det en hel del annat som ska läsas också, den referenslitteratur vi ska använda oss av till exempel..
ja ni hör ju, en kopp kaffe får det bli om jag ska orka med det här!

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Jag lyckades inte med den där jäkla c-uppsatsen, undrar om det kan ha ngt med att jag kör Firefox att göra =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback